Kaxig busbrutta

2010-09-29 - 20:33:28
Nu har Prisma varit hemma i några dagar. Det har gått jätte bra!
Men hon blir allt mer kaxig för var dag som går... Biter i allt gör hon, riktigt busig också. Men hon är jätte duktig, hon lyssnar ganska bra och vi håller på med lite vardagslydnad, sitt, loss, ligg osv... Ligg e lite klurigt än så länge men det ska gå det med ;)

Jag sover inte så bra på nätterna, jag ligger alltid på helspänn och så fort Prisma rör på sig då vaknar jag. Men hon brukar bara vilja gå ut 1-2 ggr på natten så det är inte så farligt.

Kom ut ur duschen för inte allt för länge sedan, och jag hade väl inte duschat sen i fredags.... Usch jag vet men jag har glömt bort att duscha! Ha ha.. Tur att jag bara varit hemma.

Här kommer lite bilder på underbara Prisma.
Klicka på bilderna så blir de större

     
Postat av: Maria & Jessica

Vilka fina bilder på sötaste Prisma!

Vi hörs om träning!



Kram

Maria & Jessica

2010-09-29 - 22:10:25
Postat av: Jessica

Vad lika dom är;)

Ja visst lär dom sig saker snabbt blir helt imoponerad..

Ska kolla lite på valpkurs idag. Vi kommer nog gå här i botkyrka.



Jessica

2010-09-30 - 08:30:18
URL: http://strandsmedjansprinsen.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0