Hälsat på vår bebis i helgen

2010-09-21 - 10:02:29
I söndags eftermiddag var jag och Martin och hälsade på lilla Prisma igen. Hela 7 veckor, så nu är det bara en vecka kvar tills vi får hämta hem henne. Både jag och Martin funderade på om vi skulle sno med oss henne på en gång, ha ha..
Hon är väldigt go lillan, mycket nyfiken på omgivningen, är gärna ute och nosar och utforskar allt möjligt. Ibland blir det mys och lek men hon verkar tycka det är kul att utforska.

Vi var där samtidigt som ett annat par som var vänner till Maria som skulle välja en hane så vi satt med Prisma och hennes tre brorsor som var gangsters hela bunten! Lekte och sprang som dårar haha. Prisma sa till och morrade lite då och då, det är bra, hon tuffade till sig lite ha ha!

VI LÄNGTAR SOM BARA DEN...!! Det känns som en dröm. Det känns inte som att det är på riktigt. Ska JAG (vi) köpa en rottweiler? Ska jag bli ägare till Prisma? Är det sant? När vaknar jag?
Så känns det.

Jag kommer aldrig kunna tacka Maria och Jessica nog för att vi får köpa en valp av dom. Och vägen har precis börjat...



Finns det någon finare? Skulle inte tro det!
Postat av: linaa vikken pina

Vilken lycka för er!

Minns när jag va o hälsa på hemma hos Maria och skulle välja ut min lilla Luzza o ville bara ta hem henne med en gång men fick allt vänta på henne. Nu är lillan 1år.. gud så tiden går=O Lycka till och er ska jag allt följa!

2010-09-23 - 17:03:40
URL: http://linaabjornemalm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0